Archiwum Hapel.pl

Pełna wersja: [Propozycja] Kostki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Administracja nie odpowiedziała jeszcze na propozycje sprzed trzech miesięcy - nie dziw się.
Najwidoczniej nie jest to dostatecznie ważne dla głowy serwera i/lub technika.
@Reff
Mapi jestem  za pomysłem bo przecież są czasem takie sytuacje ze gracze chętnie mówią ,,JESTEM POTĘŻNY UMIEM CZARNĄ MAGIĘ ,,wiec ja jestem za.
(03.11.2017 08:19)Juliax napisał(a): [ -> ]Mapi jestem  za pomysłem bo przecież są czasem takie sytuacje ze gracze chętnie mówią ,,JESTEM POTĘŻNY UMIEM CZARNĄ MAGIĘ ,,wiec ja jestem za.
Ja tu Skecza nie widze.. XDD
@Reff
@Reff, bo podobno nie ma, a wątek nie zamknięty.
Propozycja wzorowana na SAMP czy MTA.
Co do wprowadzenia komendy na rzut kostką jestem na nie. Z prostego względu, można oskryptować w ten sposób przedmiot, który będzie trzeba zakupić w jakimś sklepie. To wyeliminuje sytuację, gdzie ktoś z kapelusza rzuca kostką, tylko dlatego, że ma dostęp do komendy, a w życiu jej zakupu czy posiadania nie odgrywał. Rozwiązanie bardziej pasujące do RP.
Wykorzystywanie natomiast kostki do wprowadzania elementu losowości w rozgrywce? To jest bardzo słabe, mamy od tego /spróbuj, po co wprowadzać więc kolejny element. Nie wyjdzie mi ze spróbuj, to będę rzucał kostką? Czasami trzeba potrafić przegrać.
Pytanie tylko czy ta kostka naprawdę jest tutaj, aż tak potrzebna? Być była taka opcja, kiedy działało  kasyno i nikt z tego nie korzystał. Więc wprowadzić to po to, żeby po jakimś czasie znowu wyprowadzić ze względu na brak zainteresowania? Jak dla mnie zbędne.
Cytat:Co do wprowadzenia komendy na rzut kostką jestem na nie. Z prostego względu, można oskryptować w ten sposób przedmiot, który będzie trzeba zakupić w jakimś sklepie.
Taka komenda już istnieję, jednak w bardzo ubogiej wersji. Losuje cyfrę tylko od 1 do 6, a dodatkowo wygląda to tak, jakby nasza postać rzuciła kostką, wiec nie jest zgodna z ani moją, ani twoją wizją.
[Obrazek: o4xr3u1.png]
W dodatku itemkowe kości prowadzą do wielu problemów. Wtedy każdy musiałby posiadać swoją, bo pożyczani ich sobie byłoby raczej dość niewygodne. Podczas rozgrywki 5 osób gdyby tylko jedna z nich miała kostkę budziłoby to zamieszanie, by ciągle ją sobie przekazywać na jeden rzut i oddawać dalej. W dodatku mógłby ją pochwycić ktoś, kto nie powinien, specjalnie lub afkując i będąc w pobliżu, co wzbudziłoby kolejne problemy


Cytat:Wykorzystywanie natomiast kostki do wprowadzania elementu losowości w rozgrywce? To jest bardzo słabe, mamy od tego /spróbuj, po co wprowadzać więc kolejny element. Nie wyjdzie mi ze spróbuj, to będę rzucał kostką? Czasami trzeba potrafić przegrać.
Mechanizmy te mogłyby ze sobą współgrać, a w dodatku kostki górują na spróbuj. Spróbuj jest zero-jedynkowe, albo się udało, albo nie. Kostka pozwala wprowadzić  skalę szarości. Mogłyby zastąpić spróbuj, lub z nimi współgrać. W przypadku spróbuj nie ma możliwości wprowadzenia skali szarości, zaś w przypadku kostek można je ustawić w sposób zero-jedynkowy.
Jednak aby pokazać ich współgranie posłużę się prostym przykładem. W trakcie pojedynku ktoś wysadza ścianę przy której stoi inny gracz. Ten używa spróbuj, by oszacować, czy udało mu się odskoczyć od ściany. Jeśli tak, rzuca następnie kostką w skali 1-5, by oszacować, czy udało mu się zrobić unik na tyle szybko, że nie doznał żadnych obrażeń, czy ma lekkie obrażenia od odłamków, czy odskoczył ledwo ledwo i jest mocno poturbowany.
Mogłoby to też stanowić jakiś stopień dobrze wykonanej roboty. Przykładowo osoba rzucająca zaklęcie patronusa mogłaby rzucić kostką w skali 1-6, by oszacowała, czy się udał, przyjął formę cielesną, czy tarczy. To tylko pierwsze myśli jakie mam w głowie, ale na pewno znalazłoby się tego więcej.
Nie wiem czy ludzie się orientują, ale jest także
[Obrazek: WmnC4Ht.png]
Szczerze mówiąc to nie miałem pojęcia, że coś takiego istnieje, a dokładnie o to mi chodziło. Jedynie chciałbym, aby zostało to nieco bardziej wprowadzone w grę i było częściej używane. Niemniej wątek raczej do zamknięcia w takim wypadku. No chyba, że ktoś z moderacji chce coś dodać względem tego, czy będzie to rozwijane, czy usunięte i tym podobne.
Stron: 1 2