Archiwum Hapel.pl

Pełna wersja: [Propozycja] Oskryptowanie przedmiotów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Krótka piłka. Przydałoby się oskryptować kilka itemków, które powodowałyby dany efekt. Głównie mam tu na myśli używki oraz alkohole. Dać jakiś efekt nausea i powiedzmy, że na chat'cie by wyskakiwała jakaś akcja w stylu **Twoja osoba zaczyna myśleć o zielonych migdałach, dosłownie!!**. Zachęciłoby to ludzi do kupna tych przedmiotów.
Bardzo ciekawy pomysł. Cos na zasadzie działania fasolek wszystkich smaków.
Jak najbardziej za - mimo, że teraz gracze i tak chętnie sięgają po używki to po oskryptowaniu ich byłoby jeszcze więcej zainteresowanych.
Jeszcze na szybko wpadłem na taki pomysł by stworzyć coś w rodzaju opisu po dużej ilości zażywanych tych używek i alkoholi. Na przykład jeżeli ktoś często bardzo zażywa ów narkotyki to po jakimś czasie na chat'cie także wyskakiwałyby opisy na /do w stylu **Jego źrenice są wiecznie otwarte, a usta suche i twarde. Nie trudno stwierdzić, iż jest narkomanem.**
(15.01.2018 22:58)PrawdziwyZiela napisał(a): [ -> ]Jeszcze na szybko wpadłem na taki pomysł by stworzyć coś w rodzaju opisu po dużej ilości zażywanych tych używek i alkoholi. Na przykład jeżeli ktoś często bardzo zażywa ów narkotyki to po jakimś czasie na chat'cie także wyskakiwałyby opisy na /do w stylu **Jego źrenice są wiecznie otwarte, a usta suche i twarde. Nie trudno stwierdzić, iż jest narkomanem.**


Nie rozumiem jak gra miałaby odczytywać to jaki item akurat zuzywamy.
Istnieje coś takiego jak baza danych, w której zapisywane są wszystkie dane. Na przykład login i hasło są zrobione na tej zasadzie. Serwer wie, że jeżeli wpiszesz prawidłowe hasło to da Ci się zalogować.
Jak najbadziej ZA!
Wink
Efekt nausea został usunięty z gry poprzez modyfikację, natomiast dodałem krótki skrypt, który odgrywa akcję po wypiciu jakiejkolwiek butelki wody ze zmienioną nazwą.

Co do automatycznego odgrywania akcji, to gracz powinien samemu regulować objawy uzależnień, chorób i powikłań po spożywaniu jakichkolwiek używek.
Tylko, żeby po wypiciu zwykłej wody ktoś nie czuł się pijany Tongue

Co do tych opisów to bardziej chodzi o opis tego co dzieje się nam. Nie każdy musi wiedzieć co dany narkotyk robi. Bardziej chodzi właśnie o to, by dostawał jakąś akcje po zażyciu danej "sprawy". Na przykład po tym żądle żadlibąka po chwili mogłaby wyskoczyć informacja, że jego postać zaczyna lekko podnosić się nad ziemią.

Po za tym jakbyśmy dostali jakieś efekty po spożyciu tych narkotyków to np. organizacja, która aktualnie funkcjonuje na serwerze mogłaby lepiej je sprzedać, bo teraz to co ona sprzedaje to itemek trawy z napisem "Marichuana 1 gram" (przykład), z którym nie da się nic zrobić. Właśnie dzięki temu byłoby można kupić coś pożytecznego.