Witaj!

Spis zaklęć pojedynkowych
n1rwana
Władca smoków.




Posty: 177
Tematy: 25
Kwi 2016
145
Gryffindor
#1
W związku z ostatnio dodanym wątkiem odnośnie systemu zaklęć chciałbym przedstawić wszystkim graczom spis zaklęć pojedynkowych wraz z stopniem trudności. Wszystkie ważniejsze zaklęcia zostały wypisane poniżej adekwatnie do ich mocy, resztę czarów przypisujemy do klas [OOC], czyli Cantis jest w I klasie OOC, więc będzie miało siłę 1. 
Wszystkie zaklęcia Czarno Magiczne oraz dla dorosłych mają siłę 3.
Wszelakie zaklęcia transmutacyjne, które powodują, że coś: rośnie, maleje, zmienia barwę, kształt, mają poziom 1.
Należy pamiętać, że jest to spis zaklęć pojedynkowych, jednakże należy stosować się do ogólnej listy, która określa nam od jakiej klasy można użytkować dane zaklęcie KLIK

Pełna lista:
Aquamenti - powoduje wytrysk strumienia wody z różdżki.
Poziom: 1

Acusdolor - proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
Poziom: 1

Bombarda - służy do wywoływania małych wybuchów
Poziom: 2

Bombarda Maxima - tworzy potężny wybuch, mocniejsza wersja Bombardy
Poziom: 3

Confringo -  zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
Poziom: 2

 Conjunctivitis - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
Poziom: 1

Confundus - zaklęcie mylące, wprowadzające w błąd
Poziom: 1

Colloshoo - zaklęcie, które przykleja buty przeciwnika do podłoża.
Poziom: 1

 Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Poziom: 1

Flipendo - zaklęcie odpychające
Poziom: 1

Flipendo duo - mocniejsze zaklęcie odpychające
Poziom: 2

Flipendo tria - tworzy silny podmuch wiatru zdolny wytworzyć tornado
Poziom: 3

 Desmaio - zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą. 
Poziom: 2

Expelliarmus - pozbawia przeciwnika różdżki, rozbraja
Poziom: 2

 Expulso - zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
Poziom: 2

 Glacius Duo - wzmocniona wersja zaklęcia Glacius, wykorzystywana w pojedynkach. Zaklęcie te sprawia, że przeciwnik zamienia się w bryłę lodu.
Poziom: 1

Immobilus - spowalnia cel na dany moment
Poziom: 1

Impedimenta - chwilowo spowalnia ofiarę i powoduje odepchnięcie.
Poziom: 2

Incendio - zaklęcie podpalające
Poziom: 1

 Incarcerous - zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę, które ją duszą.
Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo ofiara nie zostanie uduszona.
Poziom: 2

Levicorpus - zaklęcie powodujące szybkie uniesienie przeciwnika w górę za kostki. 
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie.
Poziom: 1

Locomotor Wibbly/Locomotor Mortis - uniemożliwia ruch poprzez zwiotczenie nóg/paraliż nóg uniemożliwiający poruszanie
Poziom: 1

 Petrificus Totalus - zaklęcie,  które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Poziom: 2

Reducto - powoduje silne obrażenia ciała
Moc zaklęcia: 3

 Rictusempra - zaklęcie zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem też prowadzi do oszołomienia.
Poziom: 2

 Steleus - zaklęcie to powoduje kichanie przeciwnika. Zaklęcie używane w pojedynku, aby rozproszyć przeciwnika.
Poziom: 1

 Titillando — zaklęcie znane pod nazwą Zniewalającej Łaskotki, podobnie jak Rictusempra. Przybiera formę purpurowych wstęg o kształcie rąk, owijających się wokół celu.
Poziom: 1

 Verdillious - zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Poziom: 2

Jeśli zauważycie, że brakuje jakiegoś zaklęcia, to piszcie do mnie na PW na Discordzie.
Valturi
Czarodziej




Posty: 361
Tematy: 22
Sty 2018
257
Slytherin
#2
Nicodem napisał(a): (09.01.2019 00:39)
 Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika. 
Poziom: 1


Uważam że tego typu zaklęcia powinny zostać wykluczone z tego systemu, biorąc pod uwagę że nie mają typowego dla zaklęć promienia. Zaklęcie to tworzy czarne ptactwo z końca różdżki, które atakuje przeciwnika. Obronienie się przed tym protego byłoby dosyć dziwne, biorąc pod uwagę że stworzona przez nas skrzydlata armia może po prostu oblecieć tarczę czy też zaatakować z dwóch stron.
n1rwana
Władca smoków.




Posty: 177
Tematy: 25
Kwi 2016
145
Gryffindor
#3
Usunięto kilka zbędnych zaklęć.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.