Witaj!

Postanowienie #8 - Bariery obszarowe
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#1
Exclamation 
Lista barier obszarowych

Zaklęcie antyaportacyjne* – blokuje możliwość aportacji na danym obszarze.

Zaklęcie antydeportacyjne* – blokuje możliwość deportacji na danym obszarze.

Bariera antywłamaniowa – gdy osoba nieautoryzowana (niedopisana do cuboida) wejdzie na jego teren, rozlega się głośny piszczący dźwięk.

Cave inimicum – Ukrywa osoby przebywające pod barierą przed wzrokiem, słuchem i węchem osób, które znajdują się poza jej obszarem.

Repello inimicum** – Tymczasowe zaklęcie zdolne wzmocnić Protego Maxima przeciwko zaklęciom penetracyjnym. Zaklęcie działa tak długo, jak długo czarodziej aktywnie je utrzymuje.

Fianto Duri** – Tak jak Repello Inimicum jest to tymczasowe zaklęcie zdolne wzmocnić Protego Maxima przeciwko zaklęciom z dziedziny czarnej magii. Zaklęcie działa tak długo, jak długo czarodziej aktywnie je utrzymuje.

Fidelius – Zaklęcie, które ukrywa tajemnicę w czyjejś duszy. Teren ukryty pod tym zaklęciem jest niewidoczny dla wszystkich, którzy nie znają tajemnicy.

Repello Mugolletum – Zaklęcie, które ukrywa obszar przed mugolami.

Protego Totalum – Podstawowa bariera obronna stosowana przez większość czarodziejów do ochrony obszaru przez dłuższy czas. Zaklęcie powstrzymuje większość zaklęć, poza Czarną Magią.

Protego Maxima – Wzmocniona wersja Protego Totalum, która wzmocniona Fianto Duri jest w stanie powstrzymać większość zaklęć zwykłych oraz czarno magicznych za wyjątkiem Avady. Odpowiednio silne zaklęcia penetracyjne mogą przebić bańkę, pozostawiając dziury.

Protego Horribilis – Najpotężniejsza wersja Protego, która nie wymaga żadnych aktywnych wzmocnień, aby zablokować większość zaklęć z dziedziny Czarnej Magii. Jest podatne na Avadę Kedavrę, która pozostawia dziury wewnątrz tarczy. Wielokrotne użycie zaklęć penetracyjnych jest w stanie rozbić barierę, która nie będzie aktywnie podtrzymywana.

Salvio Hexia – Zaklęcie chroniące przed prostymi klątwami, takimi jak klątwa wirujących uszu.

Zaklęcie nienanoszalności – Zaklęcie, które uniemożliwia naniesienie wybranego obszaru na mapę lub kartkę.


* - W przypadku rzucenia obu barier jednocześnie, wciąż liczą się jako 1.
** - Te bariery nie liczą się do puli, jednak trzeba je aktywnie utrzymywać, nie można w międzyczasie rzucać innych zaklęć.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#2
Limit barier na region

Na jednym regionie mogą być maksymalnie 3 różne bariery (wyjątek stanowią bariery oznaczone * lub **).
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#3
Walka z barierami

Jak rozpoznać, który czarodziej jest w stanie przebić barierę Protego Maxima?

Na chwilę obecną zastosujemy prosty system równości graczy. Wygrywa strona, która ma przewagę liczebną, jeżeli jest 1 osoba, która wspiera barierę zaklęciami aktywnymi (**), to trzy osoby atakujące, które nie korzystają z czarnej magii będą w stanie przedostać się na drugą stronę.


1 osoba broni -> 2 atakuje = Wygrana obrońców
1 osoba broni -> 3 atakuje = Wygrana atakujących
2 osoby bronią -> 4 atakuje = Wygrana obrońców
2 osoby bronią -> 5 atakuje = Wygrana atakujących
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#4
Rzucanie najsilniejszych barier

Ilu graczy potrzeba, aby pokryć barierami mój obszar domu?

Każdy gracz, który potrafi rzucać najtrudniejsze bariery liczy się jako obszar 10x10, jeżeli Twój dom zajmuje obszar 50x50 to potrzebujesz 5 graczy, aby rzucić np. Protego Horribilis.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.