Witaj!

Zmiany na serwerze
Leonard
Czarodziej




Posty: 23
Tematy: 0
Sty 2016
64
#11
Proponuję zrobić czystkę serwera, rozdać wszystkim genetyki wilkołaków i wampirów, a nazwę przemianować z Hapel na ZmierzchRP. Gracze powinni być wniebowzięci i nie będzie potrzeby zmiany treści systemów genetyk
tomek011
Czarodziej




Posty: 345
Tematy: 17
Gru 2014
416
Gryffindor
#12
Problem: Zabawa kontami nieaktywnych graczy

Rozwiązanie: Zaprzestanie zabawy kontami nieaktywnych graczy
Nieogar
Pracownik Hogwartu



Pracownik Hogwartu

Posty: 113
Tematy: 37
Gru 2014
451
#13
Od siebie dodałem nowy element do wzoru - konsekwencje(skutki idące za utrzymywaniem problemu i nie robieniem niczego, by go rozwiązać).

Problem: Nieodpowiednie osoby w administracji
Rozwiązanie: Ograniczenie uprawnień lub usunięcie nieodpowiednich osób z administracji. Uprawnienia jako nagroda za owoce pracy w administracji, odbieranie ich za brak owoców lub zgniliznę(ludzką).
Konsekwencje: Nierówne traktowanie, moderatorzy dla korzyści, niechęć do administracji

Problem: Nierówne traktowanie
Rozwiązanie: Słuchanie graczy(istnieje różnica pomiędzy słyszeniem a słuchaniem, należy ich wysłuchać), traktowanie wszystkich równo - jeśli moderator zrobi no-rp niech dostanie nawet krótkiego bana na kilka dni. Jako ktoś kto ma pilnować zasad oczywistym jest, że sam je doskonale zna i wie co robi.
Konsekwencje: moderatorzy dla korzyści, niechęć do administracji, nieodpowiednie osoby w administracji

Problem:Moderatorzy dla korzyści
Rozwiązanie:Odbieranie uprawnień za nie wypełnianie swoich obowiązków, usuwanie nieodpowiednich osób z administracji, czarna lista dla osób, które nie nadają się do kontaktu z ludźmi, patrzenie na dłonie moderatorom, traktowanie ich na równi z graczami wobec regulaminu.
Konsekwencje: nieodpowiednie osoby w administracji, nierówne traktowanie, niechęć do administracji

Problem: Niechęć do administracji
Rozwiązanie: Zacząć robić coś więcej gdy administracja złamie regulamin lub zwyczajnie nadużyje uprawnień.
Wstępnie proponuję ograniczyć uprawnienia WhoAreYou i Zmija. Żmiję to najchętniej bym usunął z administracji na stałe, ale to jest tylko opinia moja i wielu innych graczy(w końcu 1 osoba która powoduje regularne zmniejszenie liczby graczy jest niewątpliwie bardzo cenna dla serwera).
Powody:
Konsekwencje: Spadek liczby graczy

Problem:Prowokowanie graczy
Rozwiązanie:Zaprzestanie prowokowania graczy
Konsekwencje:Niechęć do udziału w tym wątku.

Problem: Całkowita blokada tworzenia czegokolwiek nowego
Rozwiązanie: Zwyczajnie, zmniejszać blokadę stopniowo. Pozwolić chociaż na tworzenie jakichś zabawek. To wcale nie jest zdrowe dla serwera.
Konsekwencje: Utrata motywacji do gry na serwerze(spróbuj ktoś odgrywać wynalazcę w takich warunkach) -> spadek liczby graczy

Problem: Nadużywanie szatańskiej pożogi
Rozwiązanie: Zwiększenie ryzyka związanego z użyciem szatańskiej pożogi.
Konsekwencje: Spadek liczby graczy, zbyt częste niszczenie domów, a gdy ktoś zrobi coś pomysłowego rzucane jest reparo, co kara graczy za kreatywność i pomysłowość.

Problem: Ignorowanie własnych zasad
Rozwiązanie: Wyciąganie konsekwencji.
Konsekwencje: Spadek liczby graczy

Problem: Niesłowność
Rozwiązanie: Słowność
Konsekwencje: Spadek liczby graczy

Problem: Spontaniczne CK, porywanie bez informowania o ryzyku CK, a potem wbijanie CK na kompletnie bezbronnej postaci.
Rozwiązanie: Wymusić informowanie o CK na początku walki
Konsekwencje: Spadek liczby graczy, spadek populacji graczy w miejscach do wspólnej gry, niechęć do kontaktu z innymi graczami i nowymi postaciami.

Problem:Patronusy
Rozwiązanie:Usunięcie kontaktu patronusami albo solidne jego ograniczenie.
Konsekwencje:Cała masa osób, które rzucają patronusa kiedy nie powinny być w stanie.


Problem: Indeks aktywności
Rozwiązanie: Użycie HPP jako zamiennika, są one dużo jaśniejsze w obsłudze.
Konsekwencje: Niepewność, poczucie bycia oszukanym, bycie oszukanym(kiedy głosy są liczone w tysiącach, a wbicie CK głosującemu to usunięcie 1 tysiąca z puli głosów).

Problem: Toksyczne zachowania również u graczy
Rozwiązanie: Dajcie dobry przykład
Konsekwencje: Spadek liczby graczy

Problem: Spadek liczby graczy
Rozwiązanie: Wszystko powyższe, albo chociaż połowa.
Konsekwencje: Powolny upadek serwera

Poniżej problem niezwiązany z serwerem, w formie żartu.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.