Witaj!

Prorok Codzienny #158 Wywiad z Albertem White
ProrokCodzienny
Dziennik Czarodziejów




Posty: 227
Tematy: 228
Gru 2014
402
Gryffindor
#1
Czytelnicy! Zapraszamy już was do lektury nowego wydania Proroka Codziennego, w którym prezentujemy przeprowadzony wczoraj wywiad z szefem Biura Aurorów, Albertem White! Wywiad był ciekawy, choć żałujemy że pan White był tak skryty w wielu sprawach i nie chciał puścić nam pary z ust.

Miłej lektury i już w wydaniu niedzielnym zaprezentujemy wam kolejny wywiad, jeszcze bardziej niespodziewany, z tajemniczą osobą!

Witam panie White. No więc, skąd czas na wywiady dla prasy w tym całym nawale obowiązków, jaki ma pan przy swoich posadach? Jak odnajduje pan porządek i czas w takiej sytuacji?
Dobry wieczór, skąd? Z czystego przypadku. Czas... odnajduję go ile mogę. To proste, wspomagają mnie wierni pracownicy, z którymi pracuję od lat. Wywiązują się z obowiązków, dzielą się pracą i wspomagają mnie w wielu czynnościach. A Hogwart? Jak nie mieć czasu na ten urokliwy i pełen tajemnic zamek.

A nie ma pan czasem wrażenia, że nuży już pana to wszystko, co pan robi? Ta rutyna w pana życiu? W końcu zaledwie parę lat temu pana życie wyglądało zupełnie inaczej!
Czegoż się nie robi by utrzymać rodzinę, być tą kolumną. No i w szczególności nie sprawiać ciężaru z wysiłku bliskim osobom. A co do wykonywanych zawodów? Nieeee! Skądże, praca jest na drugim miejscu, po rodzinie. Rutyny nie ma, zawsze dzieje się coś ciekawego, wartego uwagi. Kilka lat temu... każdy czarodziej musi budować swój ród, mi żyje się dobrze. Nie narzekam na moje aktualne życie, ba! Nawet jestem z niego dumny, że tak mi się układa.

Jak ocenia pan z perspektywy czasu swoje aktywne działanie w Bohemian Grove i całej machinie rebelii z czasów Petera Margela? Czy jest pan dumny z tego, czy raczej odsuwa się pan od tego etapu życia?
Ten etap życia został przeze mnie zamknięty, nie chcę do tego wracać. Mam teraz żonę, dzieci oraz pracę, nie bawię się w dawne sprawki.