Witaj!

Zaakceptowane Podanie na ucznia Hogwartu - Nekroloth
Nekroloth
Czarodziej




Posty: 6
Tematy: 2
Lis 2015
0
#1
Imię i nazwisko: Alard Smith
Miejsce urodzenia: Londyn
Status krwi: 50%
Cechy charakteru: Mam charakter typowy dla kujona, lecz nie wszystkie moje cechy temu świadczą,wole czytać książki niż zajmować się innymi sprawami , dąże do zdobycia nowej wiedzy i przeżyciu nowych doświadczeń,które pozwolą mi w przyszłości stać się kimś naprawdę ważnym.Jestem strasznie uparty ,jak coś sobie postanowię to dotrwam w tym do końca,jestem dosyć pracowity ale to wynika bardziej z chęci do zjednania sobie ludzi niż z czystej chęci pomocy,jestem bardzo ambitny,inteligentny,wole unikać wszelkich bójek i awantur,jestem pogodnego charakteru,nie mam kompleksów,lecz czasem jednak i tak wole nawiązać nowe znajomości , szczególnie kiedy jestem zadowolony z moich wyników nauki i na pewien czas chciałbym odpocząć...
Wygląd postaci: Jestem wysoki,mam jasne zielone oczy,kruczoczarne włosy,i nie jestem zbytnio umięśniony.
Historia postaci: Wychowałem się w dobrym domu,zawsze otaczała mnie kochająca ,lecz lekko nadopiekuńcza rodzina.
O moich zdolnościach magicznych,dowiedziałem się kiedy miałem około 9 lat.Przedtem nie wierzyłem w magie,moja matka była mugolką, a ojciec taił przede mną magię twierdząc zapewne jak zawsze mawiał ,,że wszystkiego dowiem się w swoim czasie,,.Odkryłem swoje umiejętności podczas wizyty u fryzjera.Strasznie się bałem aby nowy fryzjer,który szybko ścinał włosy ,nie pokaleczył mnie,mocno się zdenerwowałem w chwili kiedy fryzjer przez przypadek szarpnął nożyczkami moje włosy.Nożyczki wyleciały mu z ręki i walneły go prosto między oczy(nic mu się nie stało).Po tym incydencie , ojciec w końcu sam postanowił wyjawić mi prawdę o moim pochodzeniu.

Skąd dowiedziałeś/aś się o serwerze: Z youtube

Czy przeczytałeś regulamin serwera Hapel.pl? Tak

Składając podanie, akceptuję regulaminy serwera Hapel.pl i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Stella