Witaj!

Podanie - Zielarstwo.
Galina
Azkaban




Posty: 6
Tematy: 5
Sty 2016

#1
[IC]

Imię i nazwisko: Galina Allsenberg- Iwanienko
Wiek: 62 lata.
Miejsce urodzenia: Saint Petersburg.
Wykształcenie: Wyższe - ukończone studia w kierunku Historii Magii, oraz odbyte kursy z Zielarstwa i Eliksirów.
Posada, na którą aplikujesz: Nauczyciel Zielarstwo
Dlaczego to właśnie ty powinieneś otrzymać tę posadę?:
Szanowna Dyrekcjo!

W odpowiedzi na zamieszczone w gazetach oraz na słupach informacyjnych w czarodziejskich wioskach, proszę o pozytywne rozpatrzenie, mojej prośby o przyjęcie w szeregi nauczycielskie w placówce, jaką jest Szkoła Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
Wpierw, chciałabym zaznaczyć, że jestem nauczycielem z powołania, a nie z przymusu, bo jednak osoby, które idą na posadę nauczyciela tylko dla zarobków, są nie mniej gorszymi nauczycielami niż uczniami. Przez 25 lat, wykładałam Historię Magii w Durmstrangu, zrzeszając dość sporę grono osób, fascynujących się tym przedmiotem. Ukończyłam Narodową Szkołę Historii Magii, na wydziale Historii oraz archeologii helleńskiej i egipskiej. Mimo, iż nigdy nie pracowałam na wykopaliskach, za to doskonale pracowało mi się wśród młodzieży uczęszczającej do Durmstrangu.
Przede wszystkim musimy traktować ucznia nie w relacji nauczyciel-uczeń ale w relacji człowiek-człowiek, tym samym pokazując mu, że nie ustawiamy go w szeregu, by następnie każdego odstrzelić, jak to robili podczas Pierwszej i Drugiej Wielkiej Wojny Mugoli, ale musimy mu pokazać, że powinien potrafić słuchać, jak i być słuchanym. Nie wolno, postawić ucznia, przed czymś, czego nie wie, lub nie ma pomysłu, jak to zrobić, należy dokładnie przedstawić mu problematykę danego tematu, czy problem kryjący się za danym tematem.