Witaj!

~Liga Quidditcha 2055/2057
Nagini
Jędza




Posty: 819
Tematy: 134
Lip 2015
1,482
Slytherin
#1
[Obrazek: kvFYR.png]

[Obrazek: 04ea4d45b848e.gif]
[Obrazek: NpNGk0q.png]

[Obrazek: kvFYR.png]

Zasady gry OOC razem z IC 

- Komenda /jazda ma zostać dezaktywowana przed rozpoczęciem meczu.
- Wszelkie game mody, oraz god mody muszą zostać wyłączone przed meczem.
- Komenda /opis ma zostać wyczyszczona przed rozpoczęciem meczu
- Jakkolwiek użyte zaklęcie OOC podczas meczu, czy też wbicie BW innemu graczowi będzie skutkowało wydaleniem z boiska.
- Na mecz stawiamy się w pełnym stroju do gry w Quidditcha. [Szafa]
- Rezerwacje stadionu na treningu należy zgłaszać do nauczyciela latania, bądź dyrekcji.
- Zakaz jakichkolwiek dopalaczy bądź eliksirów (Felix Felicis, energi, siły etc.) Tyczy się to też potek używanych w OOC z gamemoda lub od moderatora.
Krótkie wyjaśnienie zasad, jeśli ktoś uważa, że będą rzeczy karane za OOC. Jeśli używacie aspektów OOC, takich jak komend czy skryptowe zaklęcie w celu uzyskania przewagi w meczu IC, to nie dziwcie się, że zostaniecie za to ukarani IC.

[Obrazek: kvFYR.png]

[Obrazek: 481cbcfbdf27a.gif]

Obrońca:
-Nie może przetrzymywać kafla dłużej niż minutę - upomnienie, oddanie kafla drużynie przeciwnej.
-Nie może wylatywać poza pole bramkowe - upomnienie.
- Ma zakaz lapania znicza mając okazję lub proszenie swoich pałkarzy o rzut tłuczkiem.

 Pałkarz:
-Nie może odbijać tłuczka w kierunku obrońcy - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry.
-Nie może odbijać tłuczka w kierunku widowni - upomnienie.
-Pałkarz może wylecieć poza boisko w pogoni za szukającym.
-Zabrania się DMowania gracza samą pałką, bez użycia tłuczka - upomnienie.
-Może wlatywać w pole bramkowe.

 Ścigający:
-Zakazuje mu się wlatywać w pole bramkowe, nie ważne czy z kaflem czy bez. -minusowe punkty, upomnienie po wielokrotnym przekroczeniu.
-Może odbierać kafla przez klepnięcie przeciwnego ścigającego lewym przyciskiem myszy.
-Zakazuje mu się wylatywać poza boisko - upomnienie.
-Zakazuje mu się łapania kafla ze środka boiska przed gwizdkiem - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry.
-Zakazuje mu się przetrzymywania kafla przez więcej niż minutę, musi on kafla podać, lub strzelić do bramki przeciwnika. - odebranie kafla, minusowe punkty, upomnienie.
- Mają zakaz wlatywania na swoje pole bramkowe i pomganie obrońcy poprzez łapanie kafla. Inaczej karane to będzie minusowymi punktami

Szukający:
-Zabrania mu się DMowania przeciwnego szukającego - upomnienie.
- Zakaz bicia innych zawodników przeciwnej drużyny.
- Całkowity zakaz dotykania kafla lub broniąc bramkę nawet gdy ma się okazję do tego.
- Za remis obie drużyny dostają po punkcie. Tak samo jak za walkower czy wygrany mecz poprzez większą ilość zawodników gdy drużyna przeciwna ma mniej niż 4 zawodników.

[Obrazek: kvFYR.png]

Punktowanie meczy

-Za zwycięstwo przyznawane są 2 punkty.
-Dodatkowe 5 punktów przyznaje się jeśli zostało zdobyte przewagą 150 punktów.
-Dodatkowe 3 punkty jeśli zostało zdobyte przewagę 100 punktów.
-Dodatkowy 1 punkt jeśli zostało zdobyte przewagą 50 punktów.
-Punkty (pkt. 2, 3, 4) nie sumują się. Dodaje się zawsze możliwie największą liczbę punktów nie zwielokrotniając jej.

[Obrazek: kvFYR.png]

Rozkład meczy

Gryffindor - Hufflepuff
(Data: 19.02.2017 godzina 18:00)


Slytherin - Ravenclaw
(Data: 19.02.2017 godzina 19:00)


Ravenclaw - Gryffindor
(Data: 26.02.2017 godzina 18:00)

Hufflepuff - Slytherin
(Data: 26.02.2017 godzina 19:00)


Slytherin - Gryffindor
(Data: 05.03.2017 godzina 18:00)

Hufflepuff - Ravenclaw Slytherin
(Data: 05.03.2017 godzina 19:00)

Gryffindor - Hufflepuff
(Data: 12.03.2017 godzina 18:00)

Slytherin - Ravenclaw
(Data: 12.03.2017 godzina 19:00)

FINAŁ
Walczą domy które uzyskały najwięcej punktów, jednak jeśli dom prowadzący ma znaczną przewagę mecz finałowy nie odbywa się.

[Obrazek: kvFYR.png]

Punkty

Gryffindor - 0
Hufflepuff - 1
Ravenclaw - 0
Slytherin - 1

[Obrazek: kvFYR.png]

Drużyny

W meczu mogą brać jedynie osoby będące w drużynie, które zostaną wybrane przez kapitana. W skład drużyny wchodzi: jeden szukający, jeden obrońca, trzech ścigających oraz dwóch pałkarzy. Drużyna może grać w składzie minimalnie czterech osób, a maksymalnie w składzie pełnym czyli siedmiu osób. Kapitan ma za zadanie przeprowadzać co jakiś czas rekrutacje do drużyny, nawet na rezerwowych. A przed każdym meczem powinien odbyć się jeden trening. Poniżej będzie znajdować się rozpiska drużyn, głównego składu oraz składu rezerwowego. Nie ma możliwości skakania z pozycji na pozycje w głównym zespole, rezerwowi jedynie mogą wskakiwać na pozycje wolne.

[Obrazek: kvFYR.png]

Gryffindor
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:


Ravenclaw
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:


Slytherin
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:


Hufflepuff
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:

[Obrazek: kvFYR.png]
modno
Nauczyciel Eliksirów




Posty: 513
Tematy: 71
Gru 2014
704
Ravenclaw
#2
Dzisiejsze Mecze Są Odwołane
You have nothing to fear,if you have nothing to hide
Nagini
Jędza




Posty: 819
Tematy: 134
Lip 2015
1,482
Slytherin
#3
Gryffindor - 0
Hufflepuff - 1
Ravenclaw - 0
Slytherin - 1
Nightmare
Ananas IV z rodu Katinas.




Posty: 410
Tematy: 18
Gru 2014
182
Slytherin
#4
Najbliższe mecze:
Ravenclaw - Hufflepuff
(Data: 5.02.2017 godzina 19:00)

Hufflepuff - Slytherin
(Data: 5.02.2017 godzina 18:00)
"Zawsze noś swoją niewidzialną koronę, ponieważ gdy ona upadnie, zatoczysz się i Ty."



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.