06.02.2017 20:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.03.2017 18:36 przez Yuki. Edytowano w sumie 15 razy.)
Zasady gry OOC razem z IC
- Komenda /jazda ma zostać dezaktywowana przed rozpoczęciem meczu.
- Wszelkie game mody, oraz god mody muszą zostać wyłączone przed meczem.
- Komenda /opis ma zostać wyczyszczona przed rozpoczęciem meczu
- Jakkolwiek użyte zaklęcie OOC podczas meczu, czy też wbicie BW innemu graczowi będzie skutkowało wydaleniem z boiska.
- Na mecz stawiamy się w pełnym stroju do gry w Quidditcha. [Szafa]
- Rezerwacje stadionu na treningu należy zgłaszać do nauczyciela latania, bądź dyrekcji.
- Zakaz jakichkolwiek dopalaczy bądź eliksirów (Felix Felicis, energi, siły etc.) Tyczy się to też potek używanych w OOC z gamemoda lub od moderatora.
Krótkie wyjaśnienie zasad, jeśli ktoś uważa, że będą rzeczy karane za OOC. Jeśli używacie aspektów OOC, takich jak komend czy skryptowe zaklęcie w celu uzyskania przewagi w meczu IC, to nie dziwcie się, że zostaniecie za to ukarani IC.
Krótkie wyjaśnienie zasad, jeśli ktoś uważa, że będą rzeczy karane za OOC. Jeśli używacie aspektów OOC, takich jak komend czy skryptowe zaklęcie w celu uzyskania przewagi w meczu IC, to nie dziwcie się, że zostaniecie za to ukarani IC.
Obrońca:
-Nie może przetrzymywać kafla dłużej niż minutę - upomnienie, oddanie kafla drużynie przeciwnej.
-Nie może wylatywać poza pole bramkowe - upomnienie.
-Nie może przetrzymywać kafla dłużej niż minutę - upomnienie, oddanie kafla drużynie przeciwnej.
-Nie może wylatywać poza pole bramkowe - upomnienie.
- Ma zakaz lapania znicza mając okazję lub proszenie swoich pałkarzy o rzut tłuczkiem.
Pałkarz:
-Nie może odbijać tłuczka w kierunku obrońcy - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry.
-Nie może odbijać tłuczka w kierunku widowni - upomnienie.
-Pałkarz może wylecieć poza boisko w pogoni za szukającym.
-Zabrania się DMowania gracza samą pałką, bez użycia tłuczka - upomnienie.
-Może wlatywać w pole bramkowe.
Ścigający:
-Zakazuje mu się wlatywać w pole bramkowe, nie ważne czy z kaflem czy bez. -minusowe punkty, upomnienie po wielokrotnym przekroczeniu.
-Może odbierać kafla przez klepnięcie przeciwnego ścigającego lewym przyciskiem myszy.
-Zakazuje mu się wylatywać poza boisko - upomnienie.
-Zakazuje mu się łapania kafla ze środka boiska przed gwizdkiem - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry.
-Zakazuje mu się przetrzymywania kafla przez więcej niż minutę, musi on kafla podać, lub strzelić do bramki przeciwnika. - odebranie kafla, minusowe punkty, upomnienie.
Pałkarz:
-Nie może odbijać tłuczka w kierunku obrońcy - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry.
-Nie może odbijać tłuczka w kierunku widowni - upomnienie.
-Pałkarz może wylecieć poza boisko w pogoni za szukającym.
-Zabrania się DMowania gracza samą pałką, bez użycia tłuczka - upomnienie.
-Może wlatywać w pole bramkowe.
Ścigający:
-Zakazuje mu się wlatywać w pole bramkowe, nie ważne czy z kaflem czy bez. -minusowe punkty, upomnienie po wielokrotnym przekroczeniu.
-Może odbierać kafla przez klepnięcie przeciwnego ścigającego lewym przyciskiem myszy.
-Zakazuje mu się wylatywać poza boisko - upomnienie.
-Zakazuje mu się łapania kafla ze środka boiska przed gwizdkiem - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry.
-Zakazuje mu się przetrzymywania kafla przez więcej niż minutę, musi on kafla podać, lub strzelić do bramki przeciwnika. - odebranie kafla, minusowe punkty, upomnienie.
- Mają zakaz wlatywania na swoje pole bramkowe i pomganie obrońcy poprzez łapanie kafla. Inaczej karane to będzie minusowymi punktami
Szukający:
-Zabrania mu się DMowania przeciwnego szukającego - upomnienie.
Szukający:
-Zabrania mu się DMowania przeciwnego szukającego - upomnienie.
- Zakaz bicia innych zawodników przeciwnej drużyny.
- Całkowity zakaz dotykania kafla lub broniąc bramkę nawet gdy ma się okazję do tego.
- Za remis obie drużyny dostają po punkcie. Tak samo jak za walkower czy wygrany mecz poprzez większą ilość zawodników gdy drużyna przeciwna ma mniej niż 4 zawodników.
- Całkowity zakaz dotykania kafla lub broniąc bramkę nawet gdy ma się okazję do tego.
- Za remis obie drużyny dostają po punkcie. Tak samo jak za walkower czy wygrany mecz poprzez większą ilość zawodników gdy drużyna przeciwna ma mniej niż 4 zawodników.
Punktowanie meczy
-Za zwycięstwo przyznawane są 2 punkty.
-Dodatkowe 5 punktów przyznaje się jeśli zostało zdobyte przewagą 150 punktów.
-Dodatkowe 3 punkty jeśli zostało zdobyte przewagę 100 punktów.
-Dodatkowy 1 punkt jeśli zostało zdobyte przewagą 50 punktów.
-Punkty (pkt. 2, 3, 4) nie sumują się. Dodaje się zawsze możliwie największą liczbę punktów nie zwielokrotniając jej.
-Dodatkowe 5 punktów przyznaje się jeśli zostało zdobyte przewagą 150 punktów.
-Dodatkowe 3 punkty jeśli zostało zdobyte przewagę 100 punktów.
-Dodatkowy 1 punkt jeśli zostało zdobyte przewagą 50 punktów.
-Punkty (pkt. 2, 3, 4) nie sumują się. Dodaje się zawsze możliwie największą liczbę punktów nie zwielokrotniając jej.
Rozkład meczy
Gryffindor - Hufflepuff
(Data: 19.02.2017 godzina 18:00)
Slytherin - Ravenclaw
(Data: 19.02.2017 godzina 19:00)
Ravenclaw - Gryffindor
(Data: 26.02.2017 godzina 18:00)
Hufflepuff - Slytherin
(Data: 26.02.2017 godzina 19:00)
Slytherin - Gryffindor
(Data: 05.03.2017 godzina 18:00)
Hufflepuff - Ravenclaw Slytherin
(Data: 05.03.2017 godzina 19:00)
Gryffindor - Hufflepuff
(Data: 12.03.2017 godzina 18:00)
Slytherin - Ravenclaw
(Data: 12.03.2017 godzina 19:00)
(Data: 19.02.2017 godzina 18:00)
Slytherin - Ravenclaw
(Data: 19.02.2017 godzina 19:00)
Ravenclaw - Gryffindor
(Data: 26.02.2017 godzina 18:00)
Hufflepuff - Slytherin
(Data: 26.02.2017 godzina 19:00)
Slytherin - Gryffindor
(Data: 05.03.2017 godzina 18:00)
Hufflepuff - Ravenclaw Slytherin
(Data: 05.03.2017 godzina 19:00)
Gryffindor - Hufflepuff
(Data: 12.03.2017 godzina 18:00)
Slytherin - Ravenclaw
(Data: 12.03.2017 godzina 19:00)
FINAŁ
Walczą domy które uzyskały najwięcej punktów, jednak jeśli dom prowadzący ma znaczną przewagę mecz finałowy nie odbywa się.
Punkty
Gryffindor - 0
Hufflepuff - 1
Ravenclaw - 0
Slytherin - 1
Drużyny
W meczu mogą brać jedynie osoby będące w drużynie, które zostaną wybrane przez kapitana. W skład drużyny wchodzi: jeden szukający, jeden obrońca, trzech ścigających oraz dwóch pałkarzy. Drużyna może grać w składzie minimalnie czterech osób, a maksymalnie w składzie pełnym czyli siedmiu osób. Kapitan ma za zadanie przeprowadzać co jakiś czas rekrutacje do drużyny, nawet na rezerwowych. A przed każdym meczem powinien odbyć się jeden trening. Poniżej będzie znajdować się rozpiska drużyn, głównego składu oraz składu rezerwowego. Nie ma możliwości skakania z pozycji na pozycje w głównym zespole, rezerwowi jedynie mogą wskakiwać na pozycje wolne.
Gryffindor
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:
Ravenclaw
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:
Slytherin
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:
Hufflepuff
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:
Ravenclaw
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:
Slytherin
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa:
Hufflepuff
Kapitan:
Szukający:
Ścigający:
Ścigający:
Ścigający:
Pałkarz:
Pałkarz:
Obrońca:
=====
Rezerwa: