Witaj!

[Problem]
polamparta
Czarodziej




Posty: 11
Tematy: 2
Kwi 2017
0
#1
Specyfikacja techniczna komputera: Nie wiem, nie znam się. Wiem tylko że mam starego windowsa
Wersja systemu: Też nie wiem, ale raczej 64
Opis problemu: Pobrałam hapel.exe. Kiedy go włączam zaczyna ładować mi się pasek z jakimiś tam plikami itp. Tylko że gdy pobiera mi się Hapel Emerald, pasek dochodzi do 100%, zawiesza się na chwilke a potem ładuje od nowa. Czekałam 7 godzin i gdy wróciłam do kompa wszystko wyglądało tak samo.
Screeny: Myślę że opis wystarczy.
Treść błędu: Nie ma żadnej treści.

Przed założeniem tematu, przeczytałem/am FAQ launchera, i nie znalazłem/am rozwiązania swojego problemu.
Jatina
Czarodziej




Posty: 133
Tematy: 26
Sie 2016
63
Gryffindor
#2
Dołączam się! Od jakiegoś miesiąca próbuje coś zrobić, a odpowiedziały mi z radami jakiś 3 osoby.
Wkicia
Azkaban




Posty: 125
Tematy: 9
Paż 2015
Gryffindor

#3
spróbujcie dodać ramu  do launchera,są poradniki na internecie
George
Czarodziej




Posty: 257
Tematy: 14
Cze 2016
110
Gryffindor
#4
Może napisz jakiego starego windowsa?
Woolf
Gość z kawiarni




Posty: 569
Tematy: 15
Gru 2014
244
Hufflepuff
#5
1. Pobierz1 Pobierz2 (tu są 2 pliki, pobierz oba!)
2.Wejdź w %appdata% -> .minecraft -> modpacks -> hapel (tutaj wypakuj- jeżeli nie masz żadnych plików to bez problemu, jak są jakieś to usuń je z tgo folderu i daj z rara)
3.Odpal przez sklauncher
4.Napisz jeżeli nie działa.
W rzeczy samej, nic nie jest złem
ani dobrem samo przez się, tylko myśl nasza czyni to i owo takim.
polamparta
Czarodziej




Posty: 11
Tematy: 2
Kwi 2017
0
#6
Pomyliłam wątki i pisałam w problemie mojej koleżanki ._.

George, nie wiem jakiego starego windowsa, nie znam się na tym.

Jak już napisałam w niewłaściwym wątku: