08.10.2017 14:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.10.2017 14:53 przez TestingNow. Edytowano w sumie jeden raz.)
Zacznę od oto tej definicji podanej w oficjalnym Poradniku Role Play:
DM (Death Match) - także zakazana czynność, polega na biciu z łapki graczy od tak, zazwyczaj nie ma to jakiegokolwiek sensownego wytłumaczenia a karane jest z całą surowością. DM powoduje nie tylko stratę HP, ale może przeszkodzić w odgrywaniu akcji, co potem może mieć brzemienne skutki.
Każdy z nas przynajmniej raz się spotkał z czymś takim. Skoro to nie ma żadnego zastosowania ani wytłumaczenia to powinniśmy się tego pozbyć. Możemy zrobić to bardzo łatwo przyznając każdemu God Mode albo wyłączając PvP na serwerze. (PvP=/=PvE)
Bardzo denerwujące jest odczekanie trzech minut, kiedy to na serwerze nie ma administracji lub zwykle jest ona zajęta.
Emil raz poinformował, że tych efektów nie wyłączy, gdyż ma to zapobiegać specjalnemu umieraniu graczy. Nie spotkałem się ani razu z tym, że po tzw. zemdleniu przeniosłoby mnie do miejsca spawnu. Zawsze na chwilę pojawiam się w skrzydle szpitalnym po czym wracam do swojej lokacji zemdlenia aby odczekać trzy minuty.
Hapel to serwer RolePlay a nie PvP. Wszystko jest oparte na akcjach.
GodMode uniemożliwia bicia innych jak i umierania. Zatrzymuje tak samo pasek głodu.
Pasek głodu już dawno miał zostać usunięty, ponieważ nie ma zastosowania w świecie IC.
Spotkałem się z opinią, że przez GodMode ludzie wchodzą w ogień i robią inne czynności typu Non-RP.
Czyli mamy dopuszczać do DM żeby było mniej Non-RP? Wg. mnie wchodzenie w ogień nie jest tak szkodliwe jak psucie akcji i marnotrawienie czasu przez DM.
Także, otrzymałem argument, że przy GM zaklęcia-OOC nie działają. A przecież drętwotę się stosuje żeby zatrzymać osobę uciekającą z akcji. Tyle, że spelle miały zostać usunięte i są nadal usuwane, a drętwotę zakupuje się w sklepie. Można przecież wymyśleć inne przedmioty do zakupu, żeby serwer nadal zarabiał itp.
DM (Death Match) - także zakazana czynność, polega na biciu z łapki graczy od tak, zazwyczaj nie ma to jakiegokolwiek sensownego wytłumaczenia a karane jest z całą surowością. DM powoduje nie tylko stratę HP, ale może przeszkodzić w odgrywaniu akcji, co potem może mieć brzemienne skutki.
Każdy z nas przynajmniej raz się spotkał z czymś takim. Skoro to nie ma żadnego zastosowania ani wytłumaczenia to powinniśmy się tego pozbyć. Możemy zrobić to bardzo łatwo przyznając każdemu God Mode albo wyłączając PvP na serwerze. (PvP=/=PvE)
Bardzo denerwujące jest odczekanie trzech minut, kiedy to na serwerze nie ma administracji lub zwykle jest ona zajęta.
Emil raz poinformował, że tych efektów nie wyłączy, gdyż ma to zapobiegać specjalnemu umieraniu graczy. Nie spotkałem się ani razu z tym, że po tzw. zemdleniu przeniosłoby mnie do miejsca spawnu. Zawsze na chwilę pojawiam się w skrzydle szpitalnym po czym wracam do swojej lokacji zemdlenia aby odczekać trzy minuty.
Hapel to serwer RolePlay a nie PvP. Wszystko jest oparte na akcjach.
GodMode uniemożliwia bicia innych jak i umierania. Zatrzymuje tak samo pasek głodu.
Pasek głodu już dawno miał zostać usunięty, ponieważ nie ma zastosowania w świecie IC.
Spotkałem się z opinią, że przez GodMode ludzie wchodzą w ogień i robią inne czynności typu Non-RP.
Czyli mamy dopuszczać do DM żeby było mniej Non-RP? Wg. mnie wchodzenie w ogień nie jest tak szkodliwe jak psucie akcji i marnotrawienie czasu przez DM.
Także, otrzymałem argument, że przy GM zaklęcia-OOC nie działają. A przecież drętwotę się stosuje żeby zatrzymać osobę uciekającą z akcji. Tyle, że spelle miały zostać usunięte i są nadal usuwane, a drętwotę zakupuje się w sklepie. Można przecież wymyśleć inne przedmioty do zakupu, żeby serwer nadal zarabiał itp.
⛲Eviva l'arte. Wasze życie nic nie warte.⛲