Witaj!

Propozycja zgonów.
JogurcikPL
TenTamTen




Posty: 137
Tematy: 14
Gru 2014

#1
Witam.
No więc moją propozycją jest usunięcie śmierci na serwerze.
Chodzi mi o to, aby ponownie zrobić coś takiego, że po śmierci gracz nie rodzi się na 'spawnie' czyli o ile się nie mylę w zamku, tylko mdleje i są dodawane te różne efekty. Rzecz jasna, takie coś byłoby w przypadku każdej śmierci np. Od upadku, czy spalenia się. 
Tylko po co coś takiego?
Już wyjaśniam.
Pewnie nie tylko ja się denerwuję jak przez przypadek umieram w trakcie akcji, i później muszę kombinować jak dostać się na to miejsce. Np. Jak jestem uczniem i umieram w Londynie. W tedy muszę z Hogwartu specjalnie iść spory kawałek drogi. 
I jeżeli dalej wydaje wam się to zbędne, to dodam coś jeszcze.
Nie którzy gracze korzystają z tego, że są w jakimś miejscu na serwerze, i chcą iść do Hogwartu a nie chce im się podróżować 'pieszo'. W tedy skaczą z jakiejś wysokości i się zabijają. Albo jak są głodni a nie mają jedzenie. W tedy również się zabijają.
Moim zdaniem to co proponuję naprawiło by rozgrywkę. W końcu w prawdziwym świecie jak z kimś rozmawiamy i zadamy sobie ból, albo zacznie nam lecieć krew od czegoś, to nie znikamy i nie pojawiamy się w szpitalu.
Dodam jeszcze, że chodzi mi o pojawianie się pare kratek dalej. Bo jeżeli np. utoniemy w lawie albo się utopimy, odradzamy się w Hogwarcie, a to naprawdę utrudnia rozgrywkę. Do Hogwartu się idzie samemu a nie teleportuje wykorzystując to, że przez zabicie właśnie tam się pojawiamy.


Proszę o wypowiadanie się graczy.
Radek03
Czarodziej




Posty: 101
Tematy: 21
Mar 2015
22
Gryffindor
#2
Jestem na NIE,ponieważ jak np.spadamy z jakieś wysokości to przecież nie leżymy 2-5 min i wstajemy i żyjemy dalej,tylko ktoś nas zabiera i jesteśmy w skrzydle szpitalnym i tam się nami opiekuję,a jak jakiś npc nas bije albo kto inny to sie zgodze,leżymy np z bólu i wstajemy po przerwie...Jestem na nie i tyle.
Deleted
Mugol


 
#3