02.08.2015 21:46
@Refresh
Propozycje z NPC
|
02.08.2015 21:52
1. Super
2. Obojętnie 3. Któryś dekret zabrania handlu,a poza tym są tacy,u których można coś kupić. 4. biblioteczki są na pewno trudniejsze do znalezienia (chociaż mi i tak nie działają) [Obrazek: https://i.imgur.com/tpXNVGh.png]
02.08.2015 23:25
1. Ok jeśli nie zwiększy lagów.
2. Ja wiem.... 3. Niee - jakby ktoś chciał coś kupować to wystarczy popytać innych kto tu jest handlarzem (ja oczywiście) 4. Ok, ale żeby nauka spella miała tam jakąś fabułę itd. I nie na zasadzie, że klikniesz parę razy w dialogu i już, tylko jakieś trudniejsze do wykonania zadania.
03.08.2015 09:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.08.2015 09:29 przez valbaiano7.)
Yosuto napisał(a): (02.08.2015 23:25)1. Ok jeśli nie zwiększy lagów. 4. Ma to polegać na tym, że po ukończeniu jakiegoś zadania dla NPC'a ten zaproponuje nam naukę i będziemy musieli kolejną misję przejść. np. przynieść mu jakąś książkę ze spellem, a on nam dokładnie wytłumaczy jak go wykonać, po treningu żeby ją dostać ten spell (tutaj można jeszcze dodać punkt piąty który zaraz dopiszę) @Refresh dodanie punktu piątego.
03.08.2015 11:15
Punkt piąty zależnie od systemu w jaki będzie się zdobywać punkty do rozdania, bo jeszcze go nie znamy.
03.08.2015 11:38
Do przemieszczania się przydają, ale to tylko Carpe i Spongify, co do 2,3,4 spoko ale reszta nie.
[Obrazek: https://imageshack.com/i/pogJRxhSg]
04.08.2015 13:15
1. Super pomysł
2. Jeżeli chodzi o frakcje to mogło by być nawet ciekawe 3. Dekret zakazuje handlu ale ukryte sklepy do których trzeba znać np. hasło albo tajne wejście byłyby OK 4. Moim zdaniem lepiej żeby spelli uczyli nas NPC bo to trochę nie realistyczne żeby wspinać się na coś lub nurkować żeby nauczyć się spella 5. COś to do mnie nie przemawia za bardzo. NIE |
|