Witaj!

Mistrz Propozycji Kontratakuje
czarekPL
Czarodziej




Posty: 390
Tematy: 68
Gru 2014
1,266
#1
Odkopane przeze mnie propozycje które pozostały nierozpatrzone przez administracje, słuch o nich zaginął albo które były niemożliwe do zrealizowania ale teraz są możliwe.

Tak poza tym - coś tam mówiliście o nowym launcherze, ale żeby nie było że coś przeoczyliście to przypominam o tym:
http://www.Hapel.pl/forum/watek-nowy-launcher
o tym też
http://www.Hapel.pl/forum/watek-brak-nic...lko?page=2
no i o tym
http://www.Hapel.pl/forum/watek-kilka-propozycji--14176
Nie zapomnijcie o tych propozycjach jak już macie ten nowy lanczer zrobić Smile

A teraz bomba na którą czekaliście
1. Jeśli jest na to jakiś magiczny sposób, dodajcie więcej obrazów (takich w których można by wgrać portrety z HP a nie te malunki pikselowe co teraz są), jeśli się nie da, to trudno.

2. Zamiana różdżki na patyk z wyłączonej czerwonej pochodni - ładniejszy wygląd różdżek. Można by nawet użyć jakiś niepotrzebnych itemków (dwuwymiarowa tekstura)np. z npc mod czy cośtam, by zrobić kilka różdżek które losowałby graczowi wytwórca na pokątnej. Dla zainteresowanych mam nawet z jakiegoś txt packa HP kilka takich różdżek 32x32 na kompie.

3. System umiejętności i ich zwiększania tak jak w grach RPG, w stylu "panelu skilli" gdzieś tam z różnymi dziedzinami które podnoszą się gdy wykonujemy czynności związane z nimi.

4. (tutaj taki mały bonus w postaci odświeżenia odrzuconych propozycji, z nadzieją że przemyślicie je jeszcze raz i może zmienicie zdanie)
a) 4 klasy OOC - Moim zdaniem powinny zostać wprowadzone, wyglądało by to tak:
1 OOC - 1,2 klasy (11, 12 lat)
2 OOC - 3,4 klasy (13, 14 lat)
3 OOC - 5,6 klasy (15, 16 lat)
4 OOC - 7 klasa z której można zrezygnować. (17 lat)
Myślę że powyższy system klas byłby pod wieloma względami tysiąc razy bardziej ogarnięty niż obecny.
b) Więcej punktów deportacji - zamiast 4 do ustawienia to gracz z umiejętnością powinien mieć możliwość teleportacji do standardowych miejsc które odwiedził. Np gdy gracz pierwszy raz pojawia się w Hogsmeade to do jego teleportów dołącza ten do Hogsmeade. A poza tym to 3 teleporty do ustawienia w dowolnym miejscu.

5. Jeśli to możliwe to zmiana niektórych tekstowych interfejsów na takie okienka jak z questów u NPC, np. wybór ubrania (skina) dla postaci, wybór deportacji czy wybór zaklęcia w różdżce (w przypadku większej ilości zaklęć niż może pomieścić okienko, ustawiało by się jakieś główne zaklęcia w opcjach czy coś innego) Wiem że to może nie być możliwe, nawet całkowicie abstrakcyjne ale co tam się upewnić Tongue

6. Moja nie tak dawna propozycja która została opuszczona, nie chce mi się przepisywać od początku więc wkleję tylko ze starego forum sedno:
Cytat:Chyba każdy wie, że z zaklęciami, jeśli chodzi o ic, występują częste problemy. Po pierwsze: Jaki jest związek i stosunek zaklęć ic do zaklęć ooc (potocznie zwanych spellami)? Często się zdarzają akcje, że ktoś używa jakiegoś zaklęcia ic, mimo tego, że w rzeczywistości IC się go nie nauczył. Albo inaczej, że w ic ktoś się nie nauczył zaklęcia ale ooc to spella ma z różnych powodów i chce go na kimś użyć. Innym problemem jest terminatorzenie wynikające właśnie z niejasności co do zaklęć. Na przykład koleś celuje w drugiego różdżką, odległość pół metra, drugi różdżkę ma schowaną i na rzucenie zaklęcia przez pierwszego, ten z ***** wyczarowuje tarcze "bo ma refleks". Takich sytuacji i wiele innych jest bardzo dużo. Ja proponowałbym taki system zaklęć:
Gracz musi trzymać w ręce itemową różdżkę by użyć spella, nawet w przypadku binda/komendy. Przy wybieraniu różdżki, gracz powinien mieć obowiązek pisania tej czynności w IC, ewentualnie to też można ustawić jako automatyczne następstwo, ale to już sami zadecydujcie. Gracz może/musi podczas pojedynku i innych dynamicznych interakcji używać spelli. Po użyciu spella, najpierw pojawia się akcja o wykonaniu ruchu różdżką i wypowiedzeniu zaklęcia przez postać, po chwili spell jako byt wystrzeliwuje w kierunku celowania gracza (w przypadku zaklęć atakujących, w przypadku protego zamiast wystrzału tworzy się tarcza i tak dalej). Im gracz jest w zaklęciach lepszy (np klasa w której jest, albo czas grania na postaci, albo coś tam innego w stylu expienia, to już sami wymyślicie) tym jego zaklęcia strzelane są celniejsze, szybsze oraz silniejsze, protego dłuższe, czas pomiędzy użyciem zaklęcia a jego rzeczywistym działaniem krótszy i tak dalej. Dodatkowo mana się szybciej regeneruje, jej limit jest wyższy, a czas pomiędzy użyciem zaklęć się skraca. Gdy gracz zdobędzie umiejętność zaklęć niewerbalnych, pojawia się tylko informacja o machnięciu różdżką. Gdy wystrzelone zaklęcia w postaci bytów fizycznie zderzają się, odbijają się w różnych kierunkach. Poza powyższymi informacjami, to luźne akcje nie wymagające szybkiej reakcji możemy odgrywać zaklęciami IC. Jeszcze jedno: W zdobyciu zaklęcia ooc, poza lekcjami i innymi typowymi źródłami możnaby pisać do jakiegoś adma rp z prośbą o przydzielenie zaklęcia ooc z dowodem nauki w postaci screenów z gry. Nie piszę tutaj o rzeczach w stylu jednoosobowej akcji polegającej na czytaniu książki z *****, ale o prawdziwym pakiecie screenów w stylu kto powiedział postaci o zaklęciu oraz sposobie jego rzucania, czy ta osoba rzeczywiście miała to zaklęcie albo skąd uczeń wziął książkę zaklęć (mówię tu o akcji z bibliotekarzem) i tak dalej. Ewentualnie można poprosić admina Rp o zgodę na jakieś zaklęcie tzw. "z *****", na przykład jak jest się początkującym Voldemortem, a nigdzie nie ma biblioteki zawierającej sposoby rozszczepienia duszy. Wtedy Voldemort i admin Rp wspólnie ustalają, jak Voldemort zdobył sposób.

7. Rozstawcie lepiej muzykę na mapie, jeśli nikomu się nie chce to się zgłaszam do tego

8. Ogarnięcie zaklęć w stylu Periculum które robią zupełnie co innego niż w HP

9. Nierozpatrzona propozycja zaklęć ze starego forum
Cytat:Oscenderus - Zmienia trzymany list lub kartkę z zaklęciem w zwykłą kartkę, książke z piórem lub napisaną w zwykłą książke itp.
Absconderus - Odwrotność wyższego, przywraca starą treść/coś tam innego.

10. Nie wiem czy to da się zrobić ale fajnie by było jakby dodać proszek fiuu zamiast np. siarki, który po kliknięciu w specjalne miejsce (kominek) rozpalał by zielony ogień teleportujący do wybranego innego kominka.

11. System warzenia eliksirów polegający na zamienieniu kilku niepotrzebnych itemków na składniki do eliksirów i zrobić coś w stylu dodawania itemków do kociołka i robienia się z tego eliksirów skryptowych (Jeśli składniki i ich kolejność są zgodne ze skryptowym przepisem)

12. Mod w stylu Biome'o plenty czy cośtam co było na starym forum i dzięki temu zrobienie lepszych pór roku jak jesieniowa jesień

13. Tutaj jakaś fajna propozycja a nie rozpatrzona (uwaga link na stare forum) http://www.Hapel.pl/forum/watek-decocraf...teczne-itp

14. Kapelusze jak z moda http://www.minecraftforum.net/forums/map...-block-hat jest tam np takie cudeńko http://i.imgur.com/R8TJ7.png

15. Możliwość wysyłania listami itemków

16. Brak widoczności nicku u gracza za ścianą

17. Przywrócenie na mapę starych konstrukcji. Dlaczego? Bo stara mapa miała klimat i wędrując po niej zawsze można było natknąć się na jakiś ciekawy opuszczony dom albo inne fajne miejsca. A tutaj może i nie znam mapy i może i są tajne lokacje o których nie wiem 100000 kratek od Hogsmeade ale fajnie by było dodać stare
God
Azkaban




Posty: 531
Tematy: 83
Gru 2014
Slytherin

#2
Co do przenoszenia itemków przez sowy to też powinno być ograniczone, żeby te małe stworzonka nie latały potem z przytroczonymi do nóżek szafami, łóżkami i kulami armatnimi.

Co do Biome o'Plenty to ten mod potrafi mocno zjechać MC nawet na singlu, kiedyś testowałem. Chyba że go zoptymalizowali.

Zamiana wyłączonej czerwonej pochodni w patyk... NIE MORDUJCIE HAPLOWEJ TRADYCJI, KULTURY I OBYCZAJÓW.
mumia1230
Dyrektor



Donator

Posty: 351
Tematy: 48
Gru 2014
836
#3
1. Jeszcze w fazie 'pracy nad 3.0' 'ktoś' miał to zrobić.
2. Jak już mieliby coś zmieniać, to raczej wolałbym by stworzono nowy, rozbudowany system różdżek(dt. wybierania różdżki i ich specyfikacji).
3.Hubcik zajmował się tym jeszcze za czasów prac nad 3.0 - porzucone.
4.Nie.
5.Kwestia podejścia - ja wole tekstowe.
6.
7.Jestem za.
8.Jeżeli to możliwe, to za.
9. Nie wiem o co chodzi.
10. Było tak, ale nikt nie zrobił od dawna napispacka i texturepacka pod itemy haplowe.
11. Emil pracował nad super systemem. Albo coś stanęło na drodze, albo proces pracy nad systeme znacznie wydłużyło to, że Em jest zajęty(więcej informacji od niego Tongue).
12.Nie udzielam się, nie znam moda.
13. Czemu nie, ale niech się ktoś doświadczony wypowie o obciążeniu serwera.
14. To samo co u góry.
15. To, co rzekł Godu
16. Jeżeli możliwe, to spoko.
czarekPL
Czarodziej




Posty: 390
Tematy: 68
Gru 2014
1,266
#4
Refresz proszę jakiegoś adma o sprawdzenie
KacpiPL
Czarodziej




Posty: 55
Tematy: 6
Gru 2014
6
Gryffindor
#5
Może to troche dziwne, ale wszystko na tak! A najbardziej 6
czarekPL
Czarodziej




Posty: 390
Tematy: 68
Gru 2014
1,266
#6
W propozycji 9 dałem kolorki żeby łatwiej było ogarnąć Tongue
czarekPL
Czarodziej




Posty: 390
Tematy: 68
Gru 2014
1,266
#7
Refresz kupy
czarekPL
Czarodziej




Posty: 390
Tematy: 68
Gru 2014
1,266
#8
Refresz, dodanie propozycji 17
mumia1230
Dyrektor



Donator

Posty: 351
Tematy: 48
Gru 2014
836
#9
17. Nie ma szans, propozycja bez sensu. Pier**enie typowego gracza, który sądzi, że 'kiedyś było lepiej' - nie było, tylko podświadomie wszystko koloryzujesz, albo ewentualnie byłeś większym nobem.
Selvyn
The Dark Lord




Posty: 368
Tematy: 29
Gru 2014

#10
Ta mapa też się zagraci, każda mapa potrzebuje też czasu, żeby było co eksplorować, sztuczne wstawienie lokacji czy też zbudowanie specjalnie dla odkrywania nowych to nie droga do tego. Wink



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.