Witam
Będę się streszczać, pomyślałam, że mogło by być ciekawie,skoro jest możliwość puszczenia na serwerze muzyki (poprawcie mnie jeśli się mylę, jestem butem w sprawach technicznych), gdyby ta muzyka zmieniała by się wraz z nastrojem rozgrywki. Jak wiadomo odpowiednia muzyka potrafi czynić cuda z klimatem rp, więc osoby, które zajmują się organizowaniem wydarzeń w grze miały by możliwość puszczenia jakiejś nastrojowej składanki mającej ułatwić graczom wczucie się. Mam tutaj na myśli głównie utwory bez głosu, bądź zrozumiałych słów, które rozpraszają.
Randomowy przykład:
Janusz idzie sobie spokojnie przez las. Muzyka którą słyszał by gracz jest kojąca i spokojna.
Nagle Janusz kątem oka zauważył kształt, przemykający za drzewami. Muzyka staje się niepokojąca, napięta.
W końcu ujrzał akromantulę, która wyłoniła się z krzaków idąc w jego kierunku. Sytuacja robi się groźna, nuta utworu staje się gwałtowna.
To raczej musiałby być całkowicie nadzorowane przez człowieka, i obowiązywać na obszarze, którego dotyczy akcja. Oczywiście nie polega to na tym, aby osoba nadzorująca siedziała nad każdym graczem jednocześnie, muzyka działała by tylko w planowanych, ważniejszych akcjach. Jeśli to możliwe, muzyka mogła by się zmieniać i działać tylko na danym obszarze. Myślę, że poprawiła by ona jakość rozgrywki i ułatwiłaby graczom wczucie się w nastrój rp.
Czy takie coś wgl jest realne ;-;
Będę się streszczać, pomyślałam, że mogło by być ciekawie,skoro jest możliwość puszczenia na serwerze muzyki (poprawcie mnie jeśli się mylę, jestem butem w sprawach technicznych), gdyby ta muzyka zmieniała by się wraz z nastrojem rozgrywki. Jak wiadomo odpowiednia muzyka potrafi czynić cuda z klimatem rp, więc osoby, które zajmują się organizowaniem wydarzeń w grze miały by możliwość puszczenia jakiejś nastrojowej składanki mającej ułatwić graczom wczucie się. Mam tutaj na myśli głównie utwory bez głosu, bądź zrozumiałych słów, które rozpraszają.
Randomowy przykład:
Janusz idzie sobie spokojnie przez las. Muzyka którą słyszał by gracz jest kojąca i spokojna.
Nagle Janusz kątem oka zauważył kształt, przemykający za drzewami. Muzyka staje się niepokojąca, napięta.
W końcu ujrzał akromantulę, która wyłoniła się z krzaków idąc w jego kierunku. Sytuacja robi się groźna, nuta utworu staje się gwałtowna.
To raczej musiałby być całkowicie nadzorowane przez człowieka, i obowiązywać na obszarze, którego dotyczy akcja. Oczywiście nie polega to na tym, aby osoba nadzorująca siedziała nad każdym graczem jednocześnie, muzyka działała by tylko w planowanych, ważniejszych akcjach. Jeśli to możliwe, muzyka mogła by się zmieniać i działać tylko na danym obszarze. Myślę, że poprawiła by ona jakość rozgrywki i ułatwiłaby graczom wczucie się w nastrój rp.
Czy takie coś wgl jest realne ;-;