Witaj!

[ONMS] Podanie na nauczyciela
Chrilade
Azkaban




Posty: 25
Tematy: 9
Sty 2016

#1
[IC]

Imię i nazwisko: Matthew Walkerson
Wiek: 35
Miejsce urodzenia: Cardiff
Wykształcenie(Hogwart = Podstawowe): Podstawowe
Posada, na którą aplikujesz: Nauczyciel Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami
Dlaczego to właśnie ty powinieneś otrzymać tę posadę?:*

**Do dyrektora przyleciała sowa, która pozostawiła mu starannie zapakowany list**

Drogi dyrektorze!

Nadsyłam Ci podanie na nauczyciela ONMS, ponieważ stworzenia magiczne to jedna z moich życiowych pasji. Stworzenia magiczne w większości traktuję jak ludzi- żywe, mające uczucia istoty. Zauważyłem ostatnio, że brakuje Wam jednego nauczyciela. Gdy tylko dowiedziałem się, czego ma uczyć- ucieszyłem się niezmiernie, że mogę chociażby wziąć udział w tej rekrutacji. Aktualnie jestem pielęgniarzem, ale praktyki na posadzie nauczyciela to chyba coś najlepszego co można otrzymać w tej szkole. Jeśli tylko zostanę przyjęty od razu wezmę się do pracy. Co mianowicie? Zmodyfikuję plan zajęć- to na pewno, zorientuję się w przerobionych już tematach, ułożę jakieś zasady pracy na lekcji oraz system oceniania. Jestem odpowiedzialną i sumienną osobą, dlatego sądzę że nawet jeśli podanie zostanie odrzucone- warto było aplikować.

Pozdrawiam serdecznie
Matthew Walkerson




Oceny z SUMów i OWUTEMów(z przedmiotu, którego chcesz nauczać lub wszystkie, jeśli składasz podanie na inną posadę):

ONMS- Powyżej Oczekiwań

[OOC]
Nick w grze: Chrilade
Czy masz jeszcze inne konta?: Tak
Czy masz już jakieś doświadczenie(jeśli tak, to jakie?): Niestety praktycznego doświadczenia nie mam, ale na MK ucznia bardzo często widziałem, jak poprzednicy prowadzili zajęcia.