1. CK i przestępstwo
Zdaje mi się, iż już tak jest, ale nie jestem pewny, więc napiszę. Taka szybka propozycja, żeby każdy, kto odgrywa przestępce miałby przymus udzielenia zgody na CK swojej postaci innemu graczowi. Wtedy każdy przestępca miałby się na baczności, bo każdy inny gracz mógłby od tak go zabić. Dla wyrównania jednak dodatkowo działało by to tak, że przy próbie zaatakowania takiego przestępcy, on również nie będzie potrzebował wtedy zgody na zabicie swojego "agresora".
2. Procentowe /sprobuj
Jak dla mnie spoko pomysłem byłoby dodanie możliwości ustanowienia szansy udania się na /spróbuj. Przydałoby się to na przykład przy nauce zaklęć, gdzie szansa na udanie się można byłoby ustawić na np. 25%. Wtedy zamiast wpisywania "/sprobuj" zapisywalibyśmy np. "/sprobuj 25" i szansa na komunikat [Udało się] wynosiłaby 25%.
3. Przydzielanie różdżek
Fajnie byłoby, gdyby każdy gracz przy kupowaniu różdżki mógłby sam wybrać sobie drewno, rdzeń itd. Żeby nie było takich sytuacji, gdy postać jest stworzona pod magie transmutacyjną, za to słaba w defensywie, a różdżka wylosuje nam taki rdzeń i drewno, które wskazują odwrotność (słaby w transmutacji, dobry w defensywie). Większość nowych graczy nie zna się na rdzeniach i drewnie, wiem o tym, dlatego można byłoby dla nowych graczy po prostu zachować komendę "/rozdzka", oraz dodać tą nową.
Zdaje mi się, iż już tak jest, ale nie jestem pewny, więc napiszę. Taka szybka propozycja, żeby każdy, kto odgrywa przestępce miałby przymus udzielenia zgody na CK swojej postaci innemu graczowi. Wtedy każdy przestępca miałby się na baczności, bo każdy inny gracz mógłby od tak go zabić. Dla wyrównania jednak dodatkowo działało by to tak, że przy próbie zaatakowania takiego przestępcy, on również nie będzie potrzebował wtedy zgody na zabicie swojego "agresora".
2. Procentowe /sprobuj
Jak dla mnie spoko pomysłem byłoby dodanie możliwości ustanowienia szansy udania się na /spróbuj. Przydałoby się to na przykład przy nauce zaklęć, gdzie szansa na udanie się można byłoby ustawić na np. 25%. Wtedy zamiast wpisywania "/sprobuj" zapisywalibyśmy np. "/sprobuj 25" i szansa na komunikat [Udało się] wynosiłaby 25%.
3. Przydzielanie różdżek
Fajnie byłoby, gdyby każdy gracz przy kupowaniu różdżki mógłby sam wybrać sobie drewno, rdzeń itd. Żeby nie było takich sytuacji, gdy postać jest stworzona pod magie transmutacyjną, za to słaba w defensywie, a różdżka wylosuje nam taki rdzeń i drewno, które wskazują odwrotność (słaby w transmutacji, dobry w defensywie). Większość nowych graczy nie zna się na rdzeniach i drewnie, wiem o tym, dlatego można byłoby dla nowych graczy po prostu zachować komendę "/rozdzka", oraz dodać tą nową.