Witaj!

Kilka propozycji
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#1
1. CK i przestępstwo
Zdaje mi się, iż już tak jest, ale nie jestem pewny, więc napiszę. Taka szybka propozycja, żeby każdy, kto odgrywa przestępce miałby przymus udzielenia zgody na CK swojej postaci innemu graczowi. Wtedy każdy przestępca miałby się na baczności, bo każdy inny gracz mógłby od tak go zabić. Dla wyrównania jednak dodatkowo działało by to tak, że przy próbie zaatakowania takiego przestępcy, on również nie będzie potrzebował wtedy zgody na zabicie swojego "agresora".

2. Procentowe /sprobuj
Jak dla mnie spoko pomysłem byłoby dodanie możliwości ustanowienia szansy udania się na /spróbuj. Przydałoby się to na przykład przy nauce zaklęć, gdzie szansa na udanie się można byłoby ustawić na np. 25%. Wtedy zamiast wpisywania "/sprobuj" zapisywalibyśmy np. "/sprobuj 25" i szansa na komunikat [Udało się] wynosiłaby 25%.

3. Przydzielanie różdżek
Fajnie byłoby, gdyby każdy gracz przy kupowaniu różdżki mógłby sam wybrać sobie drewno, rdzeń itd. Żeby nie było takich sytuacji, gdy postać jest stworzona pod magie transmutacyjną, za to słaba w defensywie, a różdżka wylosuje nam taki rdzeń i drewno, które wskazują odwrotność (słaby w transmutacji, dobry w defensywie). Większość nowych graczy nie zna się na rdzeniach i drewnie, wiem o tym, dlatego można byłoby dla nowych graczy po prostu zachować komendę "/rozdzka", oraz dodać tą nową.
Leinad
...



Donator

Posty: 364
Tematy: 37
Sie 2015
170
Slytherin
#2
Co do drugiego mam zastrzeżenie, a mianowicie to, że gracz mógłby wpisać sobie /sprobuj 100% i co wtedy? Gracze będą takie rzeczy wykorzystywać. Wiem, że pewnie dałoby sie to zablokować, ale jak dla mnie nie ma sensu.

Co do reszty, nie mam zdania. Wiem, że pierwsza propozycja kiedyś była i chyba sie nie przyjęła.
NeverMore
Czarodziej




Posty: 558
Tematy: 12
Cze 2015
230
Ravenclaw
#3
1. Większość CK na haplu polega na dp z *****, zabójstwie i szybkiej ucieczce więc "Zgoda na ck od drugiej osoby" niewiele da. Dodatkowo z tego co wiem istnieje przymus by mówić przed zaczęciem akcji o owym pozwoleniu na morderstwo, lecz nikt tego nie robi i czekają do ostatniej chwili. Nie potrzebne, bo jak ktoś jest mordercą to ma takie plecy, że w tyłku posiada opinie o aurorach będących akurat w wiosce, ludziach, policjantach, brygadzie uderzeniowej i wszystkim. Po prostu sobie chodzi i strzela

2. Druga propka jak najbardziej, ale niech będzie to pod inną komendą. Kopiuj wklej z spróbuj ale by inaczej sie nazywało, by bez problemu dało sie odróżnić. Przykładowo próba

3. Różdżka wybierała właściciela, a nie właściciel różdżkę. Dodatkowo w chwili gdy ją dostajesz w żadnym stopniu sie na zaklęciach nie znasz. Ewentualnie nieco o rzeczach magicznych masz pojęcie, ale prawdopodobnie bardzo małe. To w końcu 11-latek
Każdego czeka to samo, więc lepiej złap za kilof i...

[Obrazek: http://i.imgur.com/mbXeTSz.png]
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#4
LeinadPL napisał(a): (29.05.2016 09:33)Co do drugiego mam zastrzeżenie, a mianowicie to, że gracz mógłby wpisać sobie /sprobuj 100% i co wtedy? Gracze będą takie rzeczy wykorzystywać. Wiem, że pewnie dałoby sie to zablokować, ale jak dla mnie nie ma sensu.
Można byłoby dać komunikat, na ile procent ktoś to ustawił

NeverMore napisał(a): (29.05.2016 09:50)3. Różdżka wybierała właściciela, a nie właściciel różdżkę. Dodatkowo w chwili gdy ją dostajesz w żadnym stopniu sie na zaklęciach nie znasz. Ewentualnie nieco o rzeczach magicznych masz pojęcie, ale prawdopodobnie bardzo małe. To w końcu 11-latek
Nie mam na myśli wybierania go w IC. Wiele osób tworzy sobie postać z wybranymi z góry zaletami i wadami. Chcę sobie utworzyć postać czarodzieja nie znającego się na magi defensywnej, a różdżka wylosuje mi się taka, że pokazuje 100% maga defensywnego.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#5
Z mojej strony:

1. Nie mam zdania, niech rozstrzygnie to administracja RP.

2. Wprowadzono /sprobuj <integer od 1 do 100> | Uwaga, wpisywanie wartości liczbowej nie jest wymagane, jeżeli integer nie zostanie uzupełniony, szanse będą wynosiły 50%.
[Obrazek: 5W0dgCT.png]

3. Jestem na nie, różdżki od zawsze były i będą elementem kompletnie losowym.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.