Pawi50 napisał(a): (13.12.2015 17:15)Dla mnie to bez sensu. Nie wiem gdzie wy widzicie takich pro we wszystkim. Wygladaloby to tak ze kto wiecej gra to jest leprzy.Po za tym ktos jest 1 ooc i gra od miesiaca a drugi z 1 ooc gra od dni i mniej tego gowna. Namawiam was do glosowania na nie.
Oczywiste jest to, że gracz, który gra częściej i dłużej jest lepszy. Nigdy nie karano za nie granie, ale sensu nie ma karanie tych, którzy grają zrównując ich z tymi drugimi mówiąc, że "wszyscy i tak są równi".
LeinadPL napisał(a): (13.12.2015 17:15)Ja jestem na nie. Czemu? Za pewne wszyscy co byli dotychczas dobrzy, z różnych dziedzin, nagle straciliby te umiejętności.
Jak można stracić umiejętności, które nie istnieją(no bo obecnie to każdy sam sobie wymyśla co umie, a czego nie)?
Remy napisał(a): (13.12.2015 16:20)Przeciw, równie dobrze można zlikwidować administratorów RP bo mam 10000 punktów z czegoś, to po co mi zgoda na np. CM?
To jest kontrargument? Działanie na rzecz automatyzacji i samodzielności graczy, przy tym zastępując bzdurne zgody na system, który działałby dosyć realnie(o ile będzie dobrze skonstruowany).
Jakikolwiek serwer zawsze powinien dążyć do tego, by obecność administracji w grze była jak najmniejsza. W tym przypadku jest to system realny - chcesz być animagiem? Ucz się transmutacji, chodź na lekcje. Im bardziej się starasz, tym większe szanse masz.
Do osób, których kontrargumentem jest jedynie "to nie jest mmo!".
Oczywiście, że nie jest to mmo, dlatego też te umiejętności nie polegają na tym, by przy użyciu doświadczenia zwiększać swoją moc bojową przeciwko graczom i 'monsterom'... Tylko na wiedzy i umiejętnościach z książek o Harrym Potterze.
Jednak tworząc ten system trzeba pamiętać o tym, żeby to miało sens pod kątem roleplay.
A porównanie porządnie zrobionego systemu statystyk(o ile taki będzie) do rzuconego 'tak dla testu' jakiegoś dziwnego systemu "czy chcesz mieć dużo many, czy dużo siły", to chyba jakieś nieporozumienie.
Na razie to byłby tylko początek, ale wraz z rozwojem tego systemu wyeliminowalibyśmy wiele problemów, dla których tworzy się niepotrzebne stanowiska w ekipie i niepotrzebne procedury.
Terminatorstwo, milion zgód na wszystko? Po co, skoro gracz sam może to zdobyć ciężką pracą IC?